• TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym (na żądanie ZUS, KRUS, Sąd, Urząd Skarbowy, Komenda Policji)

Miejsce załatwienia sprawy :
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – Sala operacyjna, parter stanowisko VII tel. 77/4103 695 wew. 159.

Podstawa prawna :

  1. Art. 24 ust. 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. nr 240 poz. 2027).
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38 poz. 454).

Rozpoczęcie sprawy :
Osoba zainteresowana powinna złożyć podanie (Załącznik nr 1 do sprawy).

Wymagane dokumenty :

Opłaty :
W tej sprawie opłat nie pobiera się.

Czas załatwienia sprawy :
Bezpośrednio w momencie złożenia podania.

Zakończenie sprawy :
Wydanie zaświadczenia.

Inne istotne informacje (uwagi) :
W przypadku niejasności, dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami.

Wersja XML

Starostwo Powiatowe w Namysłowie
ul. Plac Wolności 12a
46-100 Namysłów
tel. 77/4103 695
fax 77/4103 922
e-mail:
Statystyka wizyt:
ogółem: 14033272
w tym miesiącu: 75820
dzisiaj: 1652

Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1