Zezwolenie na posiadanie i hodowlę lub utrzymywanie chartów lub ich mieszańców
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
Pl. Wolności 12 A
pokój nr 4, 5
tel. 77 / 41 03 695 wew. 128, 129
Podstawa prawna:
art. 10 ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie.( Dz. U. z 2018r., poz. 2033 z późn. zm.)
Rozpoczęcie sprawy:
wniosek złożony w Sekretariacie lub przesłany pocztą
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek.
- Dowód zapłaty opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia w kwocie 82,00 zł.
- Oświadczenie o znajomości przepisów karnych dotyczących zakazu polowania z chartami.
- Oświadczenie o niekaralności za kłusownictwo.
- Kserokopia metryki lub rodowodu psa/psów.
- Kserokopia zaświadczeń o szczepieniu psa/psów.
Opłaty
Opłatę skarbową w kwocie 82 zł należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Namysłowie - nr 89 8890 0001 0000 1124 2000 0001 Bank Spółdzielczy w Namysłowie.
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
Czas załatwienia sprawy:
30 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku wraz z wymaganymi załącznikami
Zakończenie sprawy:
zezwolenie na posiadanie i hodowlę lub utrzymywanie chartów rasowych
Wniosek o wydanie zezwolenia na charty rasowe lub ich mieszańce.doc
Wersja XML